آموزش هایلایت کردن مو در منزل

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  روش هایلایت کردن مو در منزل  آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش اپیلاسیون ، دوره آموزش شینیون عروس ، آموزش بافت و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

هایلایت کردن مو در خانه نیز امکان پذیر است. و به روشی برای کمک به شما در جلوگیری از راه راه های ترسناک غیرطبیعی، ما این روش را طراحی کرده ایم که چگونه (امیدوارم) به سوالات شما پاسخ دهیم و به شما ثابت کنیم که می توانید به این بازی رنگ موی خانگی تسلط داشته باشید. در ادامه مطلب، با آموزش هایلایت مو در خانه با ما همراه باشید.

 

قوانین هایلایت کردن مو

هایلایت های خود را برای داشتن ظاهری طبیعی نازک نگه دارید. هایلایت های بزرگتر حالت راه راه ایجاد می کند.

همه آنها را با هم گروه نکنید. بین آنها فضای کافی برای تنفس بگذارید.

از تکنیک آجر استفاده کنید ، آنها را روی هم قرار ندهید.

موهای شما باید فاقد محصول باشند و شانه خوبی داشته باشند.

اگر رنگ موی طبیعی خود را هایلایت می کنید ، یک سایه ۲ درجه روشن تر انتخاب کنید.

 

ابزار مورد نیاز برای هایلایت کردن مو

رنگ و توسعه دهنده مورد نظر خود را برجسته کنید.

کاسه رنگ و برس.

شانه خوب

فویل را به قطعات مستطیل برش دهید ، به اندازه کافی بلند که نقاط برجسته شما را بپوشاند و مهر و موم کند.

کلیپ های تقسیم بندی.

 

مراحل هایلایت کردن مو

مرحله اول

با موهای خشک و خشک شده شروع کنید. با استفاده از یک قسمت میانی ، موهای خود را به 4 قسمت واضح تقسیم کنید. هر قسمت را کلیپ کنید. برای راهنمایی بیشتر به بخش مو مراجعه کنید.

 

مرحله دوم

برای استفاده از موارد برجسته باید ردیفی ایجاد کنیم. در قسمت های پایین ردیف های افقی ایجاد می کنیم ، در قسمت های بالا ردیف های عمودی ایجاد می کنیم. هر بار یک قسمت انجام دهید.

برجسته سازی را در بخشهای پایین شروع کنید. از قسمت مرکزی یا خط مو شروع کنید ، انتهای Tint Brush خود را بردارید یا کل قسمت مو را شانه کنید تا یک ردیف افقی با ضخامت حدود 1-1.5 سانتی متر ایجاد کنید. موها را محکم بکشید تا منطقه کاری شما مشخص شود.

 

مرحله سوم

حالا زیبایی انجام کار با رنگ خودتان این است که می توانید نوع هایلایت های مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما به این دو گزینه پایبند هستیم:

 

هایلایت کلاسیک

این روش های سنتی بافت است که معمولاً در آرایشگاه پیدا می کنید.

ردیف موهای خود را محکم بکشید ، با استفاده از نوک قلم مو رنگ موهای خود را ببافید و ضخیم تر از هر 1/2 سانتی متر نباشد. تکه های موی بافته شده را بگیرید و بقیه را کنار بگذارید.

زیر مو را فویل قرار داده و روی محصول رنگ بزنید و آن را از روی پوست سر خود نگه دارید.

موهای رنگی خود را در فویل بریزید و با استفاده از همان برنامه به ردیف بعدی خود بروید. نکات برجسته خود را از پشت و پشت موهای خود کم و زیاد نگه دارید. ادامه دهید تا هر بخش را به پایان برسانید.

پس از حرکت به قسمت های بالا ، ردیف های خود را به حالت عمودی تغییر دهید. از قسمت میانی خود ردیف هایی ایجاد کنید که تا گوش شما می رسند. رشته های بیشتری ببافید ، آنها را کوچک و دور صورت نگه دارید تا صورت شما را برای رنگ طبیعی جلوه دهد.

 

هایلایت تصادفی

این سبک یک روش نقاشی معمولی و مناسب است که برای یک رشد طبیعی و طبیعی مناسب است - برای رنگ آمیزی کم Colourrer عالی است.

ابتدا با ایجاد یک ردیف از مو و استفاده از فویل زیر آن شروع کنید.

با شروع چند سانتی متر از پوست سر (ما می خواهیم نقطه شروع آن را در سر موها تغییر دهیم) از قسمت باریک Tint Brush - برای یک کاربرد دقیق - استفاده کنید و 1/4 - 1/2 سانتی متر از موارد برجسته را رنگ آمیزی کنید ، سکته مغزی ضخیم تر در پایان می یابد

یا با استفاده از انگشت اشاره و انگشت شست تکه هایی از مو را بیرون بیاورید و رنگ را به انتهای آن بکشید ، فشار نور را در بالای مو حفظ کنید و به انتهای آن محکم تر شود.

موهای رنگی خود را در فویل بریزید و با استفاده از همان برنامه به ردیف بعدی خود بروید. ادامه دهید تا هر بخش را به پایان برسانید.

پس از پایان بخشهای پایین ، به قسمتهای بالایی بروید و ردیفهای خود را به حالت عمودی تغییر دهید. نکات برجسته خود را در اطراف صورت خود تکان دهید ، آنها را کوچک و ظریف نگه دارید تا صورت شما را قاب بگیرد.

این یک برنامه رایگان است. می توانید برخی از ردیف ها را بیرون بگذارید و با تغییرات بازی کنید تا ظاهری طبیعی و نه چندان انباشته داشته باشید.

 

نکات  مهم درباره هایلایت کردن مو

مراقب رنگ پردازش خود باشید. اگر موهای شما در قسمت های پایین خیلی داغ و رشد کرده است ، فویل ها را بردارید. اطمینان حاصل کنید که زمان خود را پیگیری می کنید تا رنگ شما بیش از حد پردازش نشود. سعی کنید و کار را در اسرع وقت انجام دهید. از زمان پردازش رنگ بیشتر نکنید.

اگر موهایتان ضخیم است ، کمک بگیرید یا از شخصی برای انجام هر دو طرف سر استفاده کنید.

منبع: myhdhair

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.